poniedziałek, 2 stycznia 2012

Sypie w oczy, szczypie w uszy...

Na dworze zima, nie za mroźna, ale jednak... Szara - to na pewno! Brakuje mi słońca... Aby dodać światu jasnych barw zrobiłam córeczce komplecik - kapelusik, szal i rękawiczki. Rękawiczki robiłam po raz pierwszy, kombinowałam z głowy i nawet się nie spodziewałam, że wyjdą mi takie fajne, jestem zadowolona, chyba zrobię sobie też... Kapelusik, ze wzorku podejrzanego gdzieś w necie, tzn. zobaczyłam zdjęcie i mi się spodobało, więc wykombinowałam jak je zrobić:) Moja Misia fajnie wygląda w kapelutku więc sobie też taki zrobiłam, a moja modelka pozowała do zdjęć:-D

5 komentarzy:

  1. Wspaniałe czapunie - komplet widać cieplutki :)
    Na Nowy rok Tobie i rodzinie moc obfitości - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Alinko:) Jak się cieszę, że Cię widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny komplecik ;)
    Dziekuje za odwiedzinki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również dziękuję za odwiedziny i pozdrwiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :-)